close

【美少女的謊言 Pretty Little Liar】經過六季後真正的A終於出現了!不過好像很多人不滿答案的樣子

我是還好,只是想要趕快看下一集啦!留下這樣片段真是殘念

Claire De Lune - Skipping Stones


Stop the world from spinning around
我不停的旋轉,只想假裝世界停止

Feels like the sky is falling down
感覺猶如蒼穹就要掉落地面

Can't breathe in, I can't breathe out
我不能喘氣,無法呼吸

I'm afraid that I might drown
深怕自己會變成水面下冰冷的屍體

Can't stay afloat I'm just
我無法一直待在水面上,因為我只是


Skipping stones
娛樂他人的水漂

An echo on the water
聆聽觸碰水面時的回音

I'm letting go
我決定放下一切

Surrender to the battle
這場戰役中勇敢選擇投降

Another rising tide
又是另一波的滅頂

Another storm to fight
又是另一波的風暴

Come and take me
把我打落水面

I'm just a skipping stone
我只是位平庸的過客


Is this just a wicked game?
這只是場殘忍的遊戲嗎?

Will it wash with the next rain?
能否在下場開始前把我拾起?

Can't give in I can't give up
不能輕易投降,不能輕言放棄

I'm trying hard it's not enough
這樣努力不夠,我會更加努力

Throw myself to the unknown
把自己丟擲到未知的一方


Like Skipping stones
像是無人在乎的水漂

An echo on the water
聆聽觸碰水面時的回音

I'm letting go
我決定放下一切

Surrender to the battle
這場戰役中勇敢選擇投降

Another rising tide
又是另一波的滅頂

Another storm to fight
又是另一波的風暴

Come and take me
把我打落水面

I'm just a skipping stone
我只是位平庸的過客


Forever is a long time to be walking on a fine line
永遠,是多麼漫長

Chasing out the sunlight
追逐無法碰觸的燦爛陽光

Burning out fake smile
一時的笑聲燃燒自己生命


Skipping stones
只活剎那的水漂

An echo on the water
聆聽觸碰水面時的回音

I'm letting go
我決定放下一切

Surrender to the battle
這場戰役中勇敢選擇投降


Skipping stones
一眼即逝的水漂

An echo on the water
聆聽觸碰水面時的回音

I'm letting go
我決定放下一切

Surrender to the battle
這場戰役中勇敢選擇投降

Another rising tide
又是另一波的滅頂

Another storm to fight
又是另一波的風暴

Come and take me
把我打落水面

I'm just a skipping stone
我只是位平庸的過客


Another rising tide
又是另一波的滅頂

Another storm to fight
又是另一波的風暴

Come and take me
把我打落水面

I'm just a skipping stone
我只是位平庸的過客


Another rising tide
又是另一波的滅頂

Another storm to fight
又是另一波的風暴

Come and take me
把我打落水面

I'm just a skipping stone
我只是位平庸的過客

I'm just a skipping stone
我只是位平庸的過客

arrow
arrow

    吉娃娃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()