感覺美少女的謊言 Pretty Little Liar每季開始都是葬禮@~@
第一季是Alison(薩莎皮特絲 Sasha Pieterse 飾)、第二季有 Ian(雷恩梅利曼 Ryan Merriman 飾)、第三季是Garrett(亞尼格爾曼 Yani Gellman 飾)、第四季是Darren(布萊斯強森 Bryce Johnson 飾)

而第五季是……(只能說DiLaurentis一家真的是超悲劇的

Sarah Blaine - Never Get to Heaven


I'll hold to your hand
我會握住你的手

Kiss me to sleep,
讓你的吻伴我入睡

Please catch the wind If I can't breathe in,
我嚥下最後一口氣之前,請你帶我去兜風

and send it when I leave
直到我撒手人寰


But if I never get to Heaven,
但如果我無法得到安寧

will you find a way to me?
你會想辦法來解救我嗎?

And if I never get to Heaven
要是我永遠無法進入天堂

Say you'll come & rescue me, rescue me
拜託說你會前來拯救-拯救我


Please catch my tears, yeah
請拭去我滑落臉頰的淚水

Will you carry me?
你會支持我的決定?

Or do I deserve to walk alone
又或是讓我孤身一人面對

The only father that I've ever known,
我只知道上帝

Don't leave here on my own!
不會放我一人獨自面對


And if I never get to Heaven
要是我永遠無法進入天堂

Do you think I'll still be free?
你認為我仍是自由之身嗎?

And if I never get to Heaven,
要是我永遠無法進入天堂

Say you'll come & be with me
拜託說你會來陪伴無助的我

Be with me!
陪伴我


So let the ground crumble underneath our feet,
我可以感覺到腳下的地面逐漸崩裂

No six feet never gonna be enough to bury me
沒有什麼能擊倒我

As long as I'm on your shoulders,
只要我有你的依靠

We'll be standing where the World is over
我就可以看著這世界邁向毀滅


And if I never get to Heaven
要是我永遠無法進入天堂

Do you think I'll still be free?
你認為我仍是自由之身嗎?

And if I never get to Heaven,
要是我永遠無法進入天堂

Say you'll come & be with me
拜託說你會來陪伴無助的我

Be with me!
陪伴我

arrow
arrow

    吉娃娃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()