這首Some Call It Magic應該很少人有聽過,那歌手你應該聽過,

在Disney的天才魔女 That's So Raven爆紅的瑞瑞 ( Raven Symone 飾 ) ,有看過這部影集的人,

應該都知道,而Raven Symone也在許多電影演出,例:

麻雀變公主2:皇家有約 The Princess Diaries 2 Royal Engagement,Raven Symone也在

大學生了沒? College Road Trip飾演被父愛層層保護的女兒梅蘭妮( Melanie )。

 

Raven Symone - Some Call It Magic


Some call it magic
也許是魔法

The things I see
我看到的許多事

And I don't understand it
而且我不知道

Why it happens to me
它為什麼發生在我身上

Some call it magic
也許是魔法

And I don't know how
我不知道該如何是好

But I know that I have it
但我知道我在這

And it all works out
而且全部的計畫進行當中


I've got my family and my friends with me
我有我的家人和朋友跟我

They the only ones who know my secret
就只有他們知道我的秘密

Only they do
只有他們這樣做

Trynna find a way bring it out and say
試著找到一種方法把它說出來

That you know you're special and believe it
你知道你的特別並且相信它

Stay true to you
停在真實的你


Some call it magic
也許是魔法

The things I see
我看到的許多事

And I don't understand it
而且我不知道

Why it happens to me
它為什麼發生在我身上

Ohhh~~

Some call it magic
也許是魔法

And I don't know how
我不知道該如何是好

But I know that I have it
但我知道我在這

And it all works out
而且全部的計畫進行當中


My girl Chelsea, my boy Eddie
我最要好的朋友雀兒,我最要好的朋友阿呆

They help me in and out a situation
他們幫助我在魔法中穿縮自如

Since the future I see
我能看見未來

But I understand
但據我所知

It's part of who I am
這部分我是誰

I don't have to give an explanation
我不用去解釋

I'll just be me
我就是我


Some call it magic
也許是魔法

Some call it magic
也許是魔法

The things I see
我看到的許多事

And I don't understand it
而且我不知道

Why it happens to me
它為什麼發生在我身上

Happens to me
發生在我身上

Some call it magic
也許是魔法

And I don't know how
我不知道該如何是好

But I know that I have it
但我知道我在這

Know that I have it
知道我在這

And it all works out
而且全部的計畫進行當中


See the future through my eyes
透過我的眼睛我可以看見未來

I can't control it
我沒辦法控制

But it all seems to work out right
但這一切似乎就如計畫般前進

Cause there's a reason for everything
這似乎又有一切的理由

And I know with my powers and dreams future looks good to me
而我知道這對我的力量和我夢想的未來很好


Ooohhh~uhhh~


Some may call it magic
有人稱為魔法

But I don't know it's just a special gift that I have
但我不知道這只是一個特別的禮物

It runs in my family
在我家來去自如

Some may call it magic
有人稱為魔法

Gets me to trouble sometimes but you know
有時會成為我的麻煩,但有時候你知道

My friends are there for me so it's kinda cool
我的朋友們對我有那麼一點酷


Some call it magic
也許是魔法

The things I see
我看到的許多事

Ohhh~~

And I don't understand it
而且我不知道

I don't understand it
我不知道

Why it happens to me
它為什麼發生在我身上

Some call it magic
也許是魔法

And I don't know how
我不知道該如何是好

I don't know how
不知道該如何是好

Why it happens to me
它為什麼發生在我身上

And it all works out
而且全部的計畫進行當中


Some call it magic
也許是魔法

The things I see
我看到的許多事

And I don't understand it
而且我不知道

Don't understand it
我不知道

Why it happens to me
它為什麼發生在我身上  

Some call it magic
也許是魔法

And I don't know how
我不知道該如何是好

But I know that I have it
但我知道我在這

And it all works out
而且全部的計畫進行當中


I've got my family and my friends with me
我有我的家人和朋友跟我

They the only ones who know my secret
就只有他們知道我的秘密

Trynna find a way bring it out and say
試著找到一種方法把它說出來

 

專輯介紹:

天才魔女是美國迪士尼公司所拍攝的最成功的喜劇,截至今日,天才魔女已突破原最佳記錄51集稱為首個突破100集的情景喜劇。

在最新的調查中,天才魔女超過原第一名莉琪的異想世界稱為最高收視率的電視節目。此外,迪士尼公司也出過同名的CD集。

專輯曲目:

1.Some Call It Magic
2.Friends
3.Little By Little
4.Jump In
5.She's No You
6.Walking On Sunshine
7.Let's Groove
8.Let's Stick Together
9.A Day in the Sun
10.I Can See Clearly Now
11.Will It Go Round In Circles
12.This Is My Time
13.Respect
14.Supernatural

arrow
arrow

    吉娃娃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()