這是《恐龍尤物》(The DUFF)電影的預告片背景音樂

 聽了還滿喜歡這樣的節奏感,不知道到時會不會有電影書封XDD

 梅惠特曼 Mae Whitman)和羅比艾梅爾(Robbie Amell)超有喜感的!!!

Natalia Kills - Problem


Sweat
汗水

Dripping down your chest
從你結實的胸膛流下

Thinking bout your tattooed knuckles
讓我不由自主的想起你的紋身

On my thigh boy boy boy
男孩的手指撫摸我的大腿

Cold
寒冷

Shower you got no
你不能沖澡

Power to control
我掌控了一切

How I make you my toy toy toy
乖乖的成為我的玩具


My hips rocking
我的翹臀性感舞動

As we keep lip locking
我們的嘴唇不分離

Got the neighbors screaming
連鄰居也崩潰大叫

Even louder louder
大叫我們不知羞恥

Lick me down like you were
用我舔你的方式回敬我

Rolling rizla
菸草捲好

I'm smoking
讓我嘗鮮

Come and put me out.
完成上架


I'm your dream girl
我是你夢寐以求的女孩

This is real love
這就是真愛無誤

But you know what they say about me
但你也知道他們怎麼背地批判我

That girl is a problem
這女孩你惹不起的貨色

Girl is a problem
這女孩是麻煩

Girl is a problem problem
這女孩是人見人逃的問題

Oh Baby
寶貝

You so bad boy
你真是個壞男孩

Drive me mad boy
你的存在讓我瘋狂

But you know what they say about me
但你也知道他們怎麼背地批判我

That girl is a problem
這女孩你惹不起的貨色

Girl is a problem
這女孩是麻煩

Girl is a problem problem
這女孩是人見人逃的問題


I got your name
我知道你叫什麼

Hanging from my chain
馴服的鎖鏈被我舉高

Don't you wanna claim
難道你不想被我使喚

My body like a vandal?
我的慾望就像野蠻人飢渴?

You got the cure
你得到了治癒

Underneath your shirt
你的身心得以痊癒

Don't you wanna save this
難道你不順便拯救

Dirty little damsel?
我這位壞女孩嗎?

Got my mink coat falling on the
我脫下身上昂貴的貂皮大衣

Motel floor you're on the bed
丟在飯店地上,你在床上迎接我

Wolf whistling louder louder
興致高昂的喘息聲不間斷

Your lips smudging all my
你的嘴唇沾染我抽的煙草味

Make up kicking both my heels off
快來我這嚐點甜頭

Come and pin me down
快過來讓我自由


I'm your dream girl
我是你夢寐以求的女孩

This is real love
這就是真愛無誤

But you know what they say about me
但你也知道他們怎麼背地批判我

That girl is a problem
這女孩你惹不起的貨色

Girl is a problem
這女孩是麻煩

Girl is a problem problem
這女孩是人見人逃的問題

Oh Baby
寶貝

You so bad boy
你真是個壞男孩

Drive me mad boy
你的存在讓我瘋狂

But you know what they say about me
但你也知道他們怎麼背地批判我

That girl is a problem
這女孩你惹不起的貨色

Girl is a problem
這女孩是麻煩

Girl is a problem problem
這女孩是人見人逃的問題



That girl is a god damn problem
那女孩是天殺的麻煩製造者

That girl is a god damn problem
那女孩是天殺的麻煩製造者

That girl is a god damn problem
那女孩是天殺的麻煩製造者

God damn Problem
天殺的問題人物

That girl is a god damn problem
那女孩是天殺的麻煩製造者

That girl is a god damn problem
那女孩是天殺的麻煩製造者

That girl is a god damn problem
那女孩是天殺的麻煩製造者

God damn Problem
天殺的問題人物


We're hell raising
我們身處地獄般的世界

And we don't need saving
而我們也不需要救贖

Cause there's no salvation for a bad girl
因為壞女孩不會有救世主

We're rock bottom
我們墮落到深淵

But there ain't no stopping
但也不打算停止墜落

Cause they don't know nothing about love
因為他們一點也不懂什麼是愛

We're hell raising
我們身處地獄般的世界

And we don't need saving
而我們也不需要救贖

Cause there's no salvation for a bad girl
因為壞女孩不會有救世主

We're rock bottom
我們墮落到深淵

But there ain't no stopping
但也不打算停止墜落

Cause its you and me against the world
因為愛使我們對抗的這鬼世界


I'm your dream girl
我是你夢寐以求的女孩

This is real love
這就是真愛無誤

But you know what they say about me
但你也知道他們怎麼背地批判我

That girl is a problem
這女孩你惹不起的貨色

Girl is a problem
這女孩是麻煩

Girl is a problem problem
這女孩是人見人逃的問題

Oh Baby
寶貝

You so bad boy
你真是個壞男孩

Drive me mad boy
你的存在讓我瘋狂

But you know what they say about me
但你也知道他們怎麼背地批判我

That girl is a problem
這女孩你惹不起的貨色

Girl is a problem
這女孩是麻煩

Girl is a problem problem
這女孩是人見人逃的問題


Let me see you take your
讓我眼睛吃些冰淇淋

Shirt, shoes, jeans, all off
脫掉你的上衣,牛仔褲和鞋子

Shirt, shoes, jeans, all off
脫掉你的上衣,牛仔褲和鞋子

And we ain't even at the beach
即使我們不在沙攤上做陽光浴

Even at the beach
不在沙攤上

Even at the beach
不在沙攤上

I'm a take my
這次換我

Skirt, boots, rings, all off
脫下裙子,馬靴和手上的戒指

Skirt, boots, rings, all off
脫下裙子,馬靴和手上的戒指

And we ain't even at the beach
即使我們不在沙攤上做陽光浴

Even at the beach
不在沙攤上

Even at the beach
不在沙攤上


God damn Problem.
天殺的問題人物

arrow
arrow

    吉娃娃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()