沒錯!!又是影集美少女的謊言 Pretty Little LiarSeason 4)的4X1中的片尾樂曲XDD

只能說編曲的人實在太厲害了!!幾乎首首都融入場景,帶動情緒起伏~~

Digital Daggers - The Devil Within


I will keep quiet
我會安靜的待在這

You won't even know I'm here
你甚至不會發現我的存在

You won't suspect a thing
這是你連猜都猜不到的結果

You won't see me in the mirror
你不會在鏡子看見我的倒影

But I crept into your heart
但我會悄悄潛入你的心中

You can't make me disappear
你無法讓我灰飛煙滅

Til I make you
直到我讓你


I made myself at home
感覺就像自家中的溫暖

In the cobwebs and the lies
當我被蜘蛛網般的謊言纏繞著

I'm learning all your tricks
我已經學會你所有的把戲

I can hurt you from inside
我可以從你的心開始傷害

Oh I made myself a promise
我對自己許下了承諾

You would never see me cry
你絕對不會看見我哭泣的樣貌

Til I make you
直到我讓你


You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你

Won't see me closing in
你不會看見我逼近你

I'm gonna make you suffer
但我會保證你會受到痛苦

This Hell you put me in
是你將我推入這如地獄的苦痛

I'm underneath your skin
我隱身在你的肌膚之下

The devil within
這就是我的魔鬼咒恨

You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你


I will be here
我會待在這

When you think you're all alone
當你以為自己一人獨處時

Seeping through the cracks
我會透過裂縫滲入你的每吋肌膚

I'm the poison in your bones
我是你骨肉之中的劇毒

My love is your disease
我的愛是你的不治之症

I won't let it set you free
我不會輕易讓你重獲新生

Til I break you
直到我摧毀你

 

You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你

Won't see me closing in
你不會看見我逼近你

I'm gonna make you suffer
但我會保證你會受到痛苦

This Hell you put me in
是你將我推入這如地獄的苦痛

I'm underneath your skin
我隱身在你的肌膚之下

The devil within
這就是我的魔鬼咒恨

You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你



I tried to be the lover to your nightmare
我試圖做你夢魘之中的情人

Look what you made of me
現在看看你對我做了什麼

Now I'm the heavy burden that you can't bear
現在我成了揮之不去的沉重負擔,壓的你喘不過去

Look what you made of me
現在看看你對我做了什麼

Look what you made of me
現在看看你對我做了什麼

I'll make you see
我會讓你看見的

 

You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你

Won't see me closing in
你不會看見我逼近你

I'm gonna make you suffer
但我會保證你會受到痛苦

This Hell you put me in
是你將我推入這如地獄的苦痛

I'm underneath your skin
我隱身在你的肌膚之下

The devil within
這就是我的魔鬼咒恨

You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你


The devil within
這就是我的魔鬼咒恨

You'll never know what hit you
你永遠不知道我什麼時候會突襲你

arrow
arrow

    吉娃娃 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()